Despre noi

Modul de bază prin care orice afacere își poate crește profitul este să vândă mai multe servicii și produse, mai des și bineînțeles, să crească valoarea fiecărei tranzacții în parte. Pentru a reuși implementarea cu succes a oricărei dintre aceste metode, este nevoie de marketing. În vremurile noastre, neapărat de marketing digital.

În condițiile în care competiția este din ce în ce mai acerbă, pare din ce în ce mai dificil să ajungi pe prima pagină în Google și să fii suficient de atractiv în online, astfel încât potențialii clienți să te găsească rapid, să te placă, să aibă încredere să îți cumpere produsele sau să îți acceseze serviciile. Mai ales că nu există nici o rețetă magică care îți garantează că, după ce ai realizat o investiție, vei ajunge sus, acolo unde îți dorești și că afacerea ta va produce profit.

Contrar preconcepțiilor, o strategie inteligentă de marketing online dă rezultate vizibile, care pot apărea imediat și/sau în timp, în funcție de acțiunile întreprinse, de unde se pornește, de competiție și de multe alte variabile, pe care un specialist în marketing le cunoaște foarte bine.

Suntem pasionați de marketing-ul online pentru că satisface toate nevoile non-verbalizate ale potențialilor cumpărători, pentru că este măsurabil și ajustabil. Marketingul digital transformă, descoperă beneficii sau valori ascunse, îmbunătățește servicii și produse și influențează modul în care sunt percepute industrii întregi, întrucât orice decizie de cumpărare, indiferent de produs sau serviciu, este strict emoțională, iar acest lucru este dovedit științific!

Nu întâmplător există lideri online în fiecare nișă, care impun direcțiile și pe care toți îi copiază și nu întotdeauna, un serviciu sau un produs mai bun face diferența. De cele mai multe ori, campania de marketing este cea care contează!

În experiența noastră de până acum, nu am întâlnit nici un fondator, un antreprenor sau un angajat al unei companii mari care să nu creadă că produsele și serviciile pe care le oferă nu sunt mai bune, mai ieftine, mai durabile decât ale concurenței sau că acestea nu pot ușura sau transforma calitatea vieții celor care le-ar încerca.

De aceea, când simți că serviciile și produsele pe care le oferă afacerea ta sunt utile și valoroase, atunci ai și obligația morală de a le promova, de a le explica mai bine, de a educa publicul cum să profite la maximum de toate avantajele acestora.

Ca specialiști de marketing considerăm că avem obligația morală de a ne consilia clienții ce trebuie să facă pentru a obține rezultatele pe care le doresc și cum. Credem că este responsabilitatea noastră de a le spune ce gândim că va funcționa cu adevărat în cazul afacerilor lor. 

Mai mult decât atât, și în ceea ce ne privește, orice serviciu pe care îl prestăm trebuie să aibă valoare și să ofere rezultate. Există soluții care pot să facă diferența dramatic în ce privește vizibilitatea în online, loializarea clienților existenți sau aducerea de clienți noi și diferite acțiuni care nu își justifică nici timpul, nici investiția. În cele din urmă, suntem conștienți că povestea noastră este povestea clienților noștri, a celor care ne acordă încredere și cu care împărtășim ambiția pentru rezultate!

Misiunea noastră este să punem cât mai bine în valoare produsele și serviciile afacerii tale în mediul online, astfel încât să devină cea mai bună opțiune, singura soluție viabilă pentru nevoile și dorințele potențialilor clienți.

Doar astfel se poate obține o creștere constantă, mai ales că, atunci când o afacere nu crește, indiferent de domeniu, există toate șansele ca aceasta să moară.

Cum facem acest lucru? Printr-un mix de servicii de marketing digital, o cât mai bună înțelegere a nevoilor pe care le are afacerea ta, a produselor și serviciilor pe care le oferă, a nevoilor audienței tale și a modului în care un potențial client ia decizia de cumpărare.

⚫️Strategii de marketing digital. Există strategii și există tactici de marketing. Avantajul unei strategii integrate de marketing online este abilitatea sa de a performa constant pe termen lung, de a evidenția și a diferenția cât mai mult afacerea TA față de restul concurenței, prin combinarea diferitelor tactici și procese de marketing.

Cât timp dreapta nu știe de stânga, cât timp se încearcă diferite acțiuni de marketing în mod haotic, episodic, care se abandonează și se reiau fără un plan structurat, după ureche și copiind tot ce se întâmplă în piață, se va plăti mai mult și se obține mult mai puțin sau chiar deloc!

Orice strategie de marketing digital are la bază ideea de a “stoarce” tot ce se poate din fiecare acțiune întreprinsă. Înseamnă că tot planul de marketing online este conceput astfel încât fiecare element să se sprijine și să se potențeze reciproc, iar nivelul de performanță al fiecărei acțiuni în parte să fie examinat cu atenție și în mod continuu, pentru a ajusta, a îmbunătăți, a prioritiza, a investi mai mult sau a înlocui, în funcție de rezultate.

⚫️SEO sau optimizare site-uri de prezentare și magazine online. SEO înseamnă vizibilitate organică în rezultatele motoarelor de căutare pentru cât mai multe cuvinte-cheie, în directă legătură cu intențiile de informare, cercetare și cumpărare ale potențialilor clienți.

Cum peste 70% din orice tentativă de a încerca un serviciu sau un produs începe cu un click pe rezultatele afișate de Google pe prima pagină, a neglija optimizarea unui site înseamnă ratarea oportunității de a crește gratuit, pe termen lung.

De cele mai multe ori, vizitele organice, adică acele vizite neplătite, au cea mai bună rată de conversie și îți asigură un flux de vânzări care se menține și care poate crește în timp.

⚫️Marketing de conținut sau crearea de conținut optimizat. Una dintre cele mai mari preconcepții pe care le au proprietarii sau managerii afacerilor online este că utilizatorii nu citesc și că prea mult conținut în pagină face mai mult rău decât bine.

Complet fals, întrucât cele mai bune rate de conversie, indiferent de produsele și serviciile oferite, aparțin paginilor web:

  • cu mult conținut optimizat și de calitate,
  • care răspunde la toate întrebările pe care un vizitator le poate avea,
  • care elimină orice urmă de îngrijorare sau ezitare ce poate sta în fața deciziei de a cumpăra și
  • care ajută în clasarea pe prima pagină în rezultatele Google.
  • În plus, un conținut de calitate crește reputația și încrederea în brand, dar poate și să comunice mai bine ca orice agent de vânzări cu potențialii cumpărători.

Ne mândrim cu faptul că reușim pentru fiecare dintre clienții noștri să creăm conținut optimizat SEO de tip unicorn, adică un tip de conținut (text, video, foto) care ajunge pe prima pagină, în primele 3 poziții, încă de la început, care atrage și menține vie atenția cititorilor, având o contribuție majoră la vizibilitatea brand-ului în online.

⚫️Optimizarea conversiilor sau “mereu e loc de mai bine”. Simți că afacerea ta s-a blocat? Că nu vinzi suficient sau că te costă din ce în ce mai mult fiecare client? Atunci serviciile de optimizare a conversiilor îți pot ajuta afacerea să meargă înainte, prin identificarea și eliminarea obstacolelor care stau în calea creșterii business-ului tău!

Optimizarea conversiilor înseamnă că ai deja un istoric în spate de vânzări și un trafic suficient de mare, doar că procentul celor care cumpără nu este satisfăcător sau devine din ce în ce mai mic.

În cazul în care nu vinzi deloc, ai nevoie de un audit complet al site-ului pentru a identifica exact motivele pentru care nu există rată de conversie.

⚫️PPC sau promovare online plătită. Promovarea plătită se poate combina excelent cu eforturile de SEO, deoarece ambele sunt modalități foarte bune de a câștiga vizibilitate, cu precizarea că promovarea plătită o aduce imediat.

De ce să folosești și PPC și SEO? Pentru că se pot crea două căi de acces pentru utilizatori, pentru că există două surse de date privind cuvintele cheie care aduc cea mai mare rată de conversie și se pot afla date importante despre profilul audienței mai rapid, astfel încât să poți ajusta conținutul site-ului tău în consecință.

Nu în ultimul rând, promovarea plătită este de real folos în combaterea PR-ul negativ cu vizibilitate organică, pentru care ai nevoie de timp să-l contracarezi prin celelalte mijloace.

⚫️Social Media. Rețele sociale au dobândit o semnificație din ce în ce mai mare pentru consumatori, deoarece evenimentele din 2020 au forțat o și mai mare comunicare în online, dar modalitățile de utilizare a acestora evoluează constant și pot reprezenta un cost mare pentru afacerea TA. În lumea de astăzi nu poți să ignori social media, dar modul în care te expui și investești în rețelele sociale se simte atât în rezultate, cât și în buget.

Ce tip de business ai? Cui te adresezi? Unde este publicul tău țintă? Serviciile și/sau produsele tale se adresează și pieței de B2B sau doar persoanelor fizice? Vinzi produse de larg consum sau produse de nișă? Acestea se adresează preponderent unei categorii de vârstă, gen sau deservesc o anumită zonă geografică? De asemenea, este prima campanie pe care o derulezi? Ai un istoric în ceea ce privește campaniile plătite în social media? Paginile de YouTube, Facebook, LinkedIn, Pinterest, TikTok sau Instagram sunt noi sau sunt pagini mai vechi, pe care există conținut și cărora vrei să le dai o nouă viață?

Cum peste 60% dintre afaceri plănuiesc să își mărească bugetul pentru Instagram și aproape jumătate intenționează să facă același lucru pentru Facebook, YouTube și LinkedIn este nevoie de specificitate și creativitate pentru a nu cădea în plasa mirajului produs de social media și a pierde bani, fără să vezi vreun rezultat semnificativ.

 

Pe Prima Pagina
Program: Luni-Vineri, 9:00-20:00
office[at]peprimapagina[.]ro
+40 755 430 685
©2022 PePrimaPagina - Toate drepturile rezervate. By Pixelarium