Pe prima pagină în Google în 2018

Cineva glumea mai demult că probabil cel mai bun loc de a ascunde un cadavru este pagina 2 din rezultatele Google. Ca orice glumă, conținea și un sâmbure de adevăr, deoarece peste 90% din trafic se oprește la rezultatele oferite de prima pagină în căutările Google. Fie că aveți sau intenționați să vă dezvoltați un site de prezentare, un magazin online sau un blog veți avea nevoie să fiți pe prima pagină. 

În România, sunt peste 11 milioane de utilizatori de internet care navighează zilnic online. Comerțul online din România are cea mai mare creștere din Europa, iar în 2017 a avut loc o creștere de 40% a tranzacțiilor față de anul precedent. Anul trecut s-au tranzacționat online nu mai puțin de 2,8 miliarde de euro, adică 7,7 milioane de euro pe zi.  

În contextul actual, când Facebook a anunțat că își va modifica news feed-ul, în sensul că vom vedea mai puține știri sau conținut de tip marketing și mai mult despre familie și prieteni, o poziționare pe prima pagină în rezultate este mai importantă ca oricând.   

De aceea, să te bazezi doar pe rețelele de socializare pentru promovarea unui site care vinde servicii sau produse este sinucidere curată. Indiferent cât de bune, ieftine, speciale sau diversificate sunt produsele sau serviciile pe care le vindeți, dacă nu sunt vizibile, adică nu apăreți în prima pagină de rezultate Google pentru cele mai importante cuvinte cheie ce au legătură cu specificul afacerii dumneavoastră, pierdeți clienți în fiecare zi.  

De ce aveți nevoie de servicii de optimizare SEO?   

Imaginați-vă că există 2 magazine cu aceleași produse, situate în același centru comercial. Unul dintre magazine este intuncos, înghesuit,  cu mesele de prezentare ale produselor deranjate, iar intrarea în magazin este undeva într-o parte, ascunsă. Cam așa arată din păcate majoritatea site-urilor care nu ajung nici măcar pe pagina 3-4 de rezultate Google din punct de vedere tehnic.  

În plus, în magazinul respectiv nu există prețuri afișate, nu sunt etichete cu informații și nici cabine de probă/oglinzi și mai ales, trebuie să stai la o coadă  lungă pentru a vorbi cu un reprezentant. Cam așa “arată” din punct de vedere conținut un site de ecommerce sau de prezentare, care nu îndeplinește criteriile minime pentru a se poziționa pe prima pagină.  

 Apoi imaginați-vă un magazin extrem de curat, de ordonat, luminos, în care se poate intra și ieși rapid, se găsește orice cu ușurință, fără să fii nevoit să te deplasezi prea mult și în plus, pentru fiecare produs există 2/3 variante de look, cu accesorii și încălțăminte la îndemână. În magazin și la casă sunt suficienți reprezentați de vânzări, nu există cozi și în plus, la cabinele de probă sunteți răsfățați cu un pahar de șampanie și vi se ajustează hainele gratuit, pentru o potrivire perfectă.  

 Același lucru se întâmplă și în mediul online. Din punct de vedere al optimizării SEO, cu cât un site este optimizat din punct de vedere:  

   tehnic - adică are o structură clară, o hartă a site-ului, se încarcă rapid, este mobile responsive, 

   conținut - are informații suficiente și logic structurate, conținut relevant, interesant pentru publicul țintă și ușor de citit, de tip text, imagini și video, 

   • și oferă o experiență de utilizare agreabilă - informațiile se găsesc cu ușurință, se oferă proactiv detalii necesare-  de exemplu, pentru o vopsea  se specifică amorsa/grundul de care este nevoie pentru succesul proiectului de amenajare-  

Cu atât mai ușor site-ul respectiv va ajunge în mod natural pe prima pagină în Google după cuvintele cheie care reprezintă baza activității sale.  

Bineînțeles că acest magazin online își va dezvolta o comunitate de fani loiali, care vor mai face cumpărături, vor da review-uri de 5 stele, se vor abona la newsletter și vor urmări magazinul inclusiv în social media, locul unde își va promova produsele și serviciile.   

Tot acest proces este dificil de gestionat pentru cei care nu are timpul, cunoștințele și experiența necesară pentru a implementa acțiuni punctuale de optimizare SEO. De aceea, recomandarea noastră este să apelați la specialiști care se ocupă cu această activitate zi de zi.   

Echipa PePrimaPagina aduce site-uri pe prima pagină în rezultatele Google, astfel încât cumpărătorii reali și interesați să le găsească rapid, folosind diferite instrumente: SEO, marketing de conținut, social media, PPC

Pe Prima Pagina
Program: Luni-Vineri, 9:00-20:00
office[at]peprimapagina[.]ro
©2019 PePrimaPagina - Toate drepturile rezervate. By Pixelarium