Ce înseamnă marketing digital?

În România, există peste 10 milioane de utilizatori de internet și mai mult de 6,5 milioane dintre aceștia sunt online în fiecare zi. Oamenii petrec din ce în ce mai mult timp online. Felul în care oamenii cumpără s-a schimbat, ceea ce înseamnă că marketingul offline nu mai este la fel de eficient cum era în urmă cu câtiva ani.

Marketingul a fost întotdeauna despre conectarea cu publicul în locul potrivit și la momentul potrivit. Astăzi, acest lucru înseamnă că trebuie să te conectezi cu publicul țintă exact acolo unde își petrece timpul, și anume în mediul online, pe internet.

Fă cunoștință cu digital marketing sau în alte cuvinte, orice formă de promovare care există în mediul online! 

De ce ai nevoie de o strategie de digital marketing?

În cazul în care compania ta nu are o strategie de marketing digital, nu ai o direcție clară. Acest lucru poate însemna că nu-ți cunoști cota de piață ori că subestimezi cererea. Cum poți veni altfel cu o propunere puternică în online, care poate încuraja clienții să aleagă produsul sau serviciile tale, în comparație cu altele?

În afară de analiza cantitativă, este nevoie de viziune, experiență și practică pentru a construi o strategie de marketing digital, care asigură o creștere a vânzărilor, loializarea clienților existenți și atragerea unor noi clienți potențiali.

Dacă acțiunile afacerii tale din online și offline nu sunt integrate într-un plan comun, eficiența eforturilor tale de marketing va fi estompată.

Procesul de optimizare este foarte important: odată ce o strategie îți permite să obții o creștere de bază, atunci se poate progresa spre o îmbunătățire continuă a aspectelor importante, cum ar fi căutarea organică, după cuvintele cheie, experiența navigării pe site sau promovarea pe rețelele de social media.

Ce include o strategie de marketing digital?

Cele mai importante aspecte atunci se construiește o strategie eficientă de marketing digital sunt: site-ul propriu, conținutul acestuia, indiferent dacă este vorba despre postări pe blog sau articole, cărți electronice (ebooks), ghiduri, infografice, instrumente interactive, canale de social media, cât și acoperire online câștigată (PR, social media și recenzii), broșuri online, lookbooks sau elemente de active branding (logo-uri, fonturi, etc).

Tacticile includ optimizarea pentru motoarele de căutare(SEO), marketing de conținut (content marketing), social media marketing, e-mail marketing, promovare plătităsi PR online.

Pe Prima Pagina
Program: Luni-Vineri, 9:00-20:00
office[at]peprimapagina[.]ro
+40 755 430 685
©2022 PePrimaPagina - Toate drepturile rezervate. By Pixelarium