Ce înseamnă marketing digital?

În România, există peste 10 milioane de utilizatori de internet și mai mult de 6,5 milioane dintre aceștia sunt online în fiecare zi. Oamenii petrec din ce în ce mai mult timp online. Felul în care oamenii cumpără s-a schimbat, ceea ce înseamnă că marketingul offline nu mai este la fel de eficient cum era în urmă cu câtiva ani.

Marketingul a fost întotdeauna despre conectarea cu publicul în locul potrivit și la momentul potrivit. Astăzi, acest lucru înseamnă că trebuie să ne conectăm cu  publicul țintă exact acolo unde își petrece timpul, și anume în mediul online, pe internet.

Faceți cunoștință cu digital marketing sau în alte cuvinte, orice formă de promovare care există în mediul online.

De ce aveți nevoie de o strategie de digital marketing?

În cazul în care compania dumneavoastră nu are o strategie de marketing digital, nu aveți o direcție clară. Acest lucru poate înseamna că nu știți cota dumneavoastră de piață online,că ați putea subestima cererea dumneavoatră de clienți, fapt în urma căruia concurența poate profita. Cum puteți veni astfel cu o propunere puternică online, care poate încuraja clienții să aleagă produsul sau serviciile dumneavoastră, în comparație cu altele?

În afară de analiza cantitativă, este nevoie de viziune, experiență și practică pentru a construi o strategie de marketing digital, care va asigura o creștere a vânzărilor, loializarea clienților existenți și atragerea unor noi clienți potențiali.

Dacă acțiunile dumneavoastra online și offline nu sunt integrate într-un plan comun, rezultatele pot veni dezintegrat, fapt ce vă poate costa timp și bani, deoarece eficiența eforturilor dumneavoastră de marketing va fi estompată.

Procesul de optimizare este foarte important: odată ce o strategie vă permite să obțineți o creștere de bază, atunci se poate progresa spre o îmbunătățire continuă a aspectelor importante, cum ar fi căutarea după cuvintele cheie, experiența navigării pe site sau promovarea pe rețelele de social media.

Ce include o strategie de marketing digital?

Cele mai importante aspecte atunci se construiește o strategie eficientă de marketing digital sunt: site-ul dumneavoastră, conținutul acestuia, indiferent dacă vorbim despre postări pe blog sau articole, cărți electronice (ebooks), ghiduri, infografice, instrumente interactive, canale de social media, cât și acoperire online câștigată (PR, social media și review-uri), broșuri online, lookbooks sau elemente de active branding (logo-uri, fonturi, etc).

Tacticile includ optimizarea pentru motoarele de căutare(SEO), marketing de conținut (content marketing), inbound marketing, social media marketing, publicitate nativă, e-mail marketing si PR online.

Pe Prima Pagina
Program: Luni-Vineri, 9:00-20:00
office[at]peprimapagina[.]ro
©2019 PePrimaPagina - Toate drepturile rezervate. By Pixelarium